[Talk-cz] WMS TMS vrstvy do JOSM

Marek Chlup mara na chlup.net
Úterý Září 16 08:33:05 UTC 2014

Dobrý den.

Kdyby někdo věděl jak tyto mapy (vrstvy) dostat do webového iD editoru
na kliknutí bylo by to super (alespoň ty RUIAN). iD editor umožňuje
definici jedné vlastní vrstvy, ale tu si nepamatuje a je to nepohodlné.

Například pokud si spustím editaci v Bratislavě (v iD editoru), tak je
tam široký výběr mapových vrstev na kliknutí (i když aktuálně mám pocit
jich hodně nefunguje).

Zdraví
Marek Chlup