[Talk-cz] oprava relace 25469

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Úterý Září 16 23:53:06 UTC 2014

Ahoj,

ten problém je IMHO obecnější. Co jsem si všiml, multipolygony lesů se source=uhul:wms mají tagovanou pouze outer cestu a relace tagovaná není. Jak se teď hrabe do velkých ploch díky LPISu, je to náchylné k chybám. Mě se od víkendu podařilo běžným postupem rozbít už dva rozsáhlé lesy na různých místech republiky. Z jednoho vzniklo parkoviště kvůli starším nesmyslům v tagování členů relace. A druhý les zmizel úplně, protože jsem rozdělil vnější cestu na víc úseků kvůli limitu uzlů. Což bez tagu
na relaci např. JOSM už neinterpretoval jako les.

Nešlo by ty lesní multipolygony nějak hromadně vyhledat v databázi a přesunout landuse=forest z outer cesty na relaci?

Martin