[Talk-cz] oprava relace 25469

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Září 17 12:37:53 UTC 2014

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Vejsada <osm na propsychology.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 17. 9. 2014 14:10:22
Předmět: Re: [Talk-cz] oprava relace 25469

"Ahoj,

On Wed, Sep 17, 2014 at 01:31:07PM +0200, Martin Švec - OSM wrote:

> Souhlas, stačí pro začátek vyjet seznam. Třeba se bavíme o deseti
> multipolygonech :-) Já jen nahodil dotaz do pléna, protože jsem si všiml
> že to je systematický jev po celé republice.

http://pedro.poloha.net/osm/lesy.csv
"

Díky. Bylo by možné tam ještě přidat počet uzlů na cestě? A jak tak koukám,
v některých případech je v jedné relaci více outer cest. Třeba  http://www.
openstreetmap.org/relation/23884

Asi následek dělení na 2000 uzlů.

"
je jich 2888, všechny mají tagy pouze na cestě a na relaci ne. Jsou i
multipolygony typu jen outer cesty a tam samozřejmě může být landuse na
každé outer cestě jiné.
"

Nerozumím. Můžeš ještě jednou? ;-)

Petr