[Talk-cz] Atribut ref= na rozcestnících v OSM - zachovejte prosím

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Září 18 09:09:15 UTC 2014

Rozcestníky je možné nahrávat i na openstreetmap.cz. Mají na to i aplikaci
pro android: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.walley.
guidepost

Jen mi přijde škoda, že všechny tyhle aplikace jsou tak rozházené po všech
čertech, že o nich skoro nikdo neví. Chtělo by to trochu více integrovat.
Například umožnit zobrazení fotek i jinde, třeba na mtbmap.cz. (možná to už
možné je a jen chybí podpora na mtbmap.cz, nezkoumal jsem).

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: lukasmi na volny.cz
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 18. 9. 2014 10:57:21
Předmět: Re: [Talk-cz] Atribut ref= na rozcestnících v OSM - zachovejte
prosím

"Zdravim,
jiz drive jsem narazil na portal http://www.rozcestniky.eu, lze tam jiz neco
dohledat, mozna vhodne misto k uploadu...
S KCT jsem sam jednal i ohledne jinych veci, nez co se OSM tyce, kazda
komunikace me jen utvrzovala v tom, ze je to vlastne takova sekta, ktera na
venek komunikuje jen velice omezene a negativne a mnozi jeji clenove maji
pocit, ze znaceni, ktere vytvareji (mimochodem financovano z mnoha verejnych
zdroju) muze slouzit jen jim samym a nikdo jiny nema pravo jej jakkoliv
vyuzivat. Nikomu toto nevnucuji, je to jen muj pocit :)