[Talk-cz] Atribut ref= na rozcestnících v OSM - zachovejte prosím

Petr Kadlec petr.kadlec na gmail.com
Čtvrtek Září 18 09:47:47 UTC 2014

> Rozcestníky je možné nahrávat i na openstreetmap.cz. Mají na to i
> aplikaci pro android:
> https://play.google.com/store/apps/details?id=org.walley.guidepost
>
> Jen mi přijde škoda, že všechny tyhle aplikace jsou tak rozházené po všech
> čertech, že o nich skoro nikdo neví. Chtělo by to trochu více integrovat.
> Například umožnit zobrazení fotek i jinde, třeba na mtbmap.cz. (možná to
> už možné je a jen chybí podpora na mtbmap.cz, nezkoumal jsem).

A pak taky existuje spousta fotek rozcestníků na Commons:
https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Hiking_and_footpath_fingerposts_in_the_Czech_Republic_by_region
(měly by u sebe většinou mít i souřadnice). Na openstreetmap.cz nějaký
pokus o integraci těhle je, ale nejsem si jist, jak moc dobře funguje...

-- Petr Kadlec / Mormegil