[Talk-cz] Atribut ref= na rozcestnících v OSM - zachovejte prosím

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Září 19 11:52:00 UTC 2014

To myslím nebude problém. Otázka jednoduchého scriptu, který to přes
exiftool nacpe do exifu.

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Kwiecien <pavel.kwiecien na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 19. 9. 2014 13:11:45
Předmět: Re: [Talk-cz] Atribut ref= na rozcestnících v OSM - zachovejte
prosím

"
Ahoj, asi jsem technicky s fotákem trochu pozadu. Fotografie rozcestníků mám
uloženy v adresářích, jméno adresáře je složeno z jméno rozcestníku a gps
souřadnice např.: Hořejší Vrchlabí 50.6465028, 15.6073389
Potřeboval bych ještě dopracovat ještě ostatní fotky, ale buď se mi nechce
nebo nemám čas.

Zdraví Pavel Kwiecien