[Talk-cz] Atribut ref= na rozcestnících v OSM - zachovejte prosím

Marián Kyral mkyral na email.cz
Sobota Září 20 21:20:24 UTC 2014

Dne 20.9.2014 22:42, Michal Grézl napsal(a):

> [...]
>     ;-))
>
>     Bylo by možné u stránky o projektu (
>     http://openstreetmap.cz/about.html ) doplnit krátké povídání a
>     projektu - co je zač, jaký je cíl, kde to běží, kdo za tím stojí a
>     koho kontaktovat v případě problému nebo dotazu? Možná by to
>     chtělo i nějakou stránečku s odkazy na další hostované projekty?
>     Vím o taginfo, ale třeba je těch projektů více.
>
>     Marián

> Rozcestniky uz by meli fungovat, vrtal sem se v tom a nemam zadnou
> test verzi, takze to menim primo na produkci:)

Aha. Tak to by to vysvětlovalo ;-)

> Neco sem pripsal do about, odkazy: http://openstreetmap.cz/odkazy.html
> Co jineho tam pridat dal uz nevim.

No třeba, čím se openstreetmap.cz liší od openstreetmap.org a dalších
podobných projektů. Třeba mtbmap.cz. Jsou to jen ty rozcestníky?

> Klikaci poi na mape, tedy automaticke loudovani poi, rozcestniku a
> podobnych vecicek uz vyrabim asi rok, potom uz by zadne menu nebyly
> potreba. Tedy presne tak jak je to na mapy.cz <http://mapy.cz> a jinde.
>  Az bude tak bude.

Jsou ty zdrojáky někde veřejně dostupné? Github, nebo tak? Ne že bych se
v tom hned vrtal, ale třeba by se nějaký zájemce našel.

> (btw ty mapy.cz <http://mapy.cz> sou po redesignu trabant a to s bidou.:)

To je věc názoru. Ze začátku sice trochu nezvyk, ale teď už mi to tak
nepřijde a líbí se mi to. Stejně tak se mi i hodně líbí osmapa.pl. Různé
styly, různé vrstvy, vrstevnice. Chybí jim akorát aktivní POI.

> reklama vydelava, ne moc ale staci to. Doprava se nevleze tam je menu,
> takze je dole.

Jo vlastně. Já mám fullHD rozlišení a vpravo dole mám hafo místa :-D

Marián