[Talk-cz] Oprava relaci landuse=forest (was: Re: oprava relace 25469)

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Neděle Září 21 14:55:53 UTC 2014

Ahoj,

On 19.9.2014 08:09, Petr Vejsada wrote:

> http://pedro.poloha.net/osm/lesy3.csv
> http://pedro.poloha.net/osm/lesy3.sql
>
> je zde vidět source=* i tag landuse na relaci.

Probral jsem podmnožinu wlanduse=forest + rlanduse=NULL, relace s cestami nad
600 uzlů proklikal, zbytek namátkově. Takže u nich se může tag landuse=forest
přesunout z outer cesty na relaci, aspoň já už nevidím další zádrhely.

Podmnožina wlanduse=forest + rlanduse=forest má cca 175 relací, tam se teoreticky
nabízí vymazat landuse na outer cestě.

Na množině wlanduse=NULL a rlanduse=forest není co opravovat :-)

Jiné kombinace by se neměly vyskytovat, jednu větší haluz (landuse=farm les u Tachova) a
pár drobností jsem opravil.

Martin

PS: tipy na další opravy v budoucnu: (a) zbytečné relace lesů s jedinou cestou;
(b) spousta inner cest v relacích je otagovaných jako landuse=forest, přitom podle
bingu to má být mýtina.