[Talk-cz] Doplněk pointInfo

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Září 26 06:24:36 UTC 2014

---------- Původní zpráva ----------
Od: Lukas Novotny <lenochod na tiscali.cz>
Komu: Konference OSM <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 26. 9. 2014 8:04:44
Předmět: [Talk-cz] Doplněk pointInfo

"Zjistil jsem teď menší zádrhel s doplňkem pointInfo v JOSM.
Když v obci Třebechovice pod Orebem v ulici Pardubická 188 s tímto
doplňkem kliknu na udaný bod, žádné info se mě o něm nezobrazí. Pak si
kliknu o kus dál a tam už je zobrazen v okolních bodech.
Po zapnutí vrtsvy budov, když kliknu na vyobrazenou budovu info o bodu
se nezobrazí, mimo plochu budovy však ano.
Čím to?
"

Ahoj.

problém je v tom. že tam jsou jakoby dvě budovy, ovšem jedna (ta s číslem
popisným) má naprosto ulítlou geometrii (červená čára). No a ta druhá pro
změnu nemá číslo popisné.

Doplněk funguje tak, že když klikneš na budovu, tak ti zobrazí info o budově
a pokud je na budovu navázána adresa, tak i informace o adrese. Když klikneš
mimo budovu, tak zobrazí informace o pozemku a okolních adresách.

Takže když klikneš na číslo 188, tak sice klikneš do budovy, ale ta není s
tím číslem 188 nijak spojena. Proto se adresa neobjeví. Když ale klikneš
vedle budovy, tak se už vazba na budovu nehledá a zobrazí se okolní adresy.
Kdyby jsi šel až na konec té červené čáry a klikl do červeného obrysu
budovy, tak se ti zároveň zobrazí i informace o č.p. 188.

Takže závěr: doplňek funguje jak má, akorát ta data by potřebovala opravit ;
-)

S přáním hezkého dne
Lukáš