[Talk-cz] Renderování mapy pro tisk

Jethro xtompok na gmail.com
Sobota Září 27 14:18:29 UTC 2014

Ahoj,
vím, že toto není úplně vhodné vlákno, ale přesto se zeptám. Máte někdo
zkušenosti s renderováním mapy pro tisk? Chtěl bych si vytisknout A3 mapu z
OSM (+ideálně SRTM), ale nevím, jak přesvědčit mapnik, aby renderoval pro
600dpi. Dle návodů na internetu používám openstreetmap-carto pro generování
XML pro mapnik, ale ač má příkaz carto parametr -ppi, tak nezávisle na jeho
hodnotě z něj leze pořád stejné XML.

Nezáleží mi na tom, jestli to budu renderovat mapnikem nebo něčím jiným
(ideálně vektorovým), ale nikde jsem nenašel návod, jak na to a tak budu
vděčný za jakékoli rady.

S pozdravem
Tomáš "Jethro" Pokorný