[Talk-cz] Oprava relaci landuse=forest

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Pondělí Září 29 13:10:58 UTC 2014

On Mon, Sep 29, 2014 at 02:00:54PM +0200, Martin Švec - OSM wrote:

> Ahoj,
>
> napadl mě možný zádrhel u inner cest. Jak budou interpretované díry v multipolygonech,
> pokud přesuneme landuse=forest z outer cesty na relaci, ale přitom ten tag necháme na
> inner cestách?

no tedy, to jsem nevěděl, že landuse je i na inner. Myslím, že landuse=forest by se mělo
z těch inner odstranit.

Co by znamenalo, kdyby na té inner bylo landuse=meadow? Má se to chápat, že v té díře
je louka? Nebo je to chyba a má to být tak, že je outer cesta lesa a pak je také inner
cesta lesa?

Moje interpretace: landuse=forest má být na relaci, která se skládá z outer a inner. Tím
je dané, čeho se ty outer a inner role týkají. Pokud by bylo na inner landuse=meadow,
chápu to jako informaci, která se relace netýká a týká se jen té cesty samotné.

landuse=forest na relaci a landuse=meadow na outer bych interpretoval jako chybu, ale
nejsem Mapnik ;)

> Vypadá to, že mapnik tagování v lesní relaci pochopil správně a inner cesta s
> landuse=forest je stále díra. Ale co ostatní konzumenti OSM dat?

Při zachování přísné logiky bych to chápal tak, že v díře je (jiný) les.

Tedy odstranit landuse=forest na inner a všechny ostatní tagy ponechat.

No, toto se bude týkat všeho možného. Přírodní rezervace jsem zmínil před pár hodinami.
Asi všechny multipolygony mohou být "postiženy".

--
Petr