[Talk-cz] přírodní rezervace a památky

Vladimír Slávik slavik.vladimir na seznam.cz
Pondělí Září 29 23:30:26 UTC 2014

Ahoj všichni,
po dlouhém váhání jsem se strašně naštval a vrhl na to co zbylo v mapě
po importu EEA (?).

Provedl jsem:
1) staženo vše v "mateřských" relacích PP a PR v ČR
2) kontrola diakritiky (ano, všechny ručně... au)
3) přetagování prázdných rolí cest na outer (automaticky)
4) přeskládání zanořených multipolygonů do jednoho na jednu oblast a
související opravy landuse na vnitřních cestách

Takže za sebou mám plodný den, a zítra (tedy dnes?) kolem poledne se to
pokusím nahrát, pokud někoho do té doby nenapadne že je to celé úplně
blbě... Osobně se domnívám, že je to krok vpřed, ať tak či onak, a dílčí
podrobnosti se dají dořešit dalšími úpravami, ale nechci se vrtat v celé
ČR bez rozmyslu.

Nakonec děkuji autorovi xkomczakx (?) za usilovné tagování odkazů na
wikipedii, značně mi to zjednodušilo práci při opravách názvů, což byla
největší fuška z toho všeho.

Hezký večer či dobrou noc (nebo snad ráno?),
Vláďa