[Talk-cz] přírodní rezervace a památky

Vladimír Slávik slavik.vladimir na seznam.cz
Úterý Září 30 12:01:52 UTC 2014

Zdar,
Právě jsem zjistil, že z PP mám stažené jenom relace, ne cesty, takže
jsou hotové vlastně jen PR :-( No, odeslal jsem co je zpracované, viz
http://www.openstreetmap.org/changeset/25765401

Tedy v dohledné době hurá na PP a potom NPR. Asi jsem na to měl jít od
začátku přes overpass api (ještě mi spíš teče mlíko z brady co se osm týká).

Wikipedii automaticky, jakpak by se to dělalo? Teď mě to moc nenapadá,
jelikož je tam trochu hlava 22 - podle špatného názvu hledám na wiki,
někdy s trochou fantazie, najdu něco co k tomu patří a z toho poznám
správný název, ten dopíšu. Asi by se dalo udělat nějaké mapování
osm<->wiki, ale to znamená sehnat někde seznam těch PP na wiki, což
znamená...?

Hezké odpoledne!
Vláďa