[Talk-cz] Mapování plochy "Významný krajinný prvek"

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Úterý Duben 7 09:44:49 UTC 2015

Ahoj,

diky. Ja jsem se presne na toto dival, jen nevim proc jsem si nevsimnul te
straslive tabulky nize a skoncil jsem s uvahou "a kdo jako urci to cislo
(hodnotu)protect_class(http://wiki.osm.org/wiki/Key:protect_class)? No ne ze
bych ted byl chytrejsi, ale alespon je nejaka tabulka s cisly... ale moje EN
mi nedava sanci si tipnout, kterou hodnotu zvolit...
V tabulce jsou sice příklady pro ČR, ale jsou jednak EN a troufám si tvrdit,
že tam "Významný krajinný prvek" není... :)
Nicméně chápu to asi dobře, že hodnotu "Významný krajinný prvek" přiřadim k
protection_title(http://wiki.osm.org/wiki/Key:protection_title), že?

S díky

---------- Původní zpráva ----------
Od: Martin Ždila <martin.zdila na freemap.sk>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 7. 4. 2015 8:57:06
Předmět: Re: [Talk-cz] Mapování plochy "Významný krajinný prvek"

"

Ahoj

Mozno toto http://wiki.osm.org/wiki/Tag:boundary%3Dprotected_area
(http://wiki.osm.org/wiki/Tag:boundary%3Dprotected_area)

(mailto:vop na seznam.cz)>:

narazil jsem v terénu na plochu (velkou 10 ha), která je označena tabulí s
popisem a mapkou, ale nevím jak mapovat (tagovat). Jde o "Významný krajinný
prvek", na tabuli popsáno jako území s výskytem silně ohrožených živočichů.

Poradíte jak tagovat?
Ceduli jsem označil information=board, board_type=nature

PS: jde o Dřínový kopec, k.ú. Brno-Pisárky, dle hist. pramenů kóta Ostrá 355
m v Kohoutovicích

Díky

vop

Ing. Martin Ždila(http://www.openstreetmap.org/user/*Martin*)

OZ Freemap Slovakia

tel:+421-908-363-848
mailto:martin.zdila na freemap.sk(mailto:martin.zdila na freemap.sk)
http://www.freemap.sk/(http://www.freemap.sk)