[Talk-cz] Mapovací párty v Brně

Ladislav Nesnera nesnera na email.cz
Úterý Duben 7 14:40:57 UTC 2015

Teplé místečko by se dalo domluvit tady -
http://www.dc67.cz/sluzby/prostory. Není to sice úplně v zamýšlené
oblasti mapování, ale pro mě to je vzdálenost, kterou zásadně dávám
pěšky.. ;-)
Je-li akce míněna i pro úplné novice, viděl bych tu potenciál přílákání
nových lidí - je to v lužáneckém Domečku. Napadají mě
skautské/turistické oddíly, místní počítačový kroužek a čert ví, jaké
poklady skrývá databáze centra samotného.
Zajímavá by mohla být i následná propagace - takový 3D model Domečku
samotného by mohl zaujmout (možná už je, nevím)