[Talk-cz] ROPiky vs Sruby

Ondrej Steiner steiner4shop na gmail.com
Pátek Duben 10 18:36:56 UTC 2015

Ahoj,

> https://taginfo.openstreetmap.org/keys/bunker_type#values
>
> Mozna by stalo za to rozsirit i zapis na wiki, pokud vim, tech bunkru je
> nekolik typu - pechotni, protitankovy, delostrelecky ...

Zavedeni pouzivani novych hodnot pro tag bunker_type je logicke, ale
priznavam, ze neznam postup jak se shodnout na vseobecne
akceptovatelnych hodnotach. Predpokladam, ze jednostranne upravit
stranku na wiki neni asi to prave orechove :-)

> Tvrz - Soustava vzajemne pod zemi propojenych srubu. Pouze tady se
> realne objevuji sruby delostrelecke, minometne a vchodove. Ale asi mi
> prijde zbytecne to do mapy rozlisovat.
>
> Takze ja bych navrhoval rozlisovat jen: ROPik, Srub a Tvrz.

Podle mne by zatim stacilo rozlisovat ROPik a srub. To, zdali je srub
soucasti tvrze, mi prijde zatim zbytecne resit. Hlavne nektere objekty
byly tvrzove, ale nebyly napojeny na podzemi (napr. T-S 76a).

Z hlavy mne pro sruby napadaji moznosti
bunker_type = casemate (uz je celkem 129x pouzito)
bunker_type = blockhouse (preklad ceskeho srubu podle
http://en.wikipedia.org/wiki/Czechoslovak_border_fortifications)

Ondra