[Talk-cz] Mapy.cz s openstreetmap daty

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Duben 15 09:08:20 UTC 2015

---------- Původní zpráva ----------
Od: MatějCepl <mcepl na cepl.eu>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 15. 4. 2015 11:03:05
Předmět: Re: [Talk-cz] Mapy.cz s openstreetmap daty

"On 2015-04-14, 17:48 GMT, Jan Martinec wrote:
> včetně tý neveřejný lávky do depa...tak určitě). Ale já s tím problém
> nemám: licenci (zdá se) dodržují, attribution mají, proč ne každý
> renderer navíc je dobrá věc :)

Mají? Na
http://napoveda.seznam.cz/cz/mapy/mapy-licencni-podminky/ vidím
"„© Přispěvatelé OpenStreetMap“ (jen mimo ČR a SR)" což mi
připadá že o tomhle konkrétním changsetu z OSM (pokud ho opravdu
použili) lžou.
"

Mají. Když se mrkneš na mapu, tak v levém dolním rohu vidím "(c)
přispěvatelé OpenStreetMap" a to bohatě stačí.

Marián

"
Matěj
--
http://www.ceplovi.cz/matej/, Jabber: mcepl<at>ceplovi.cz
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB 25C3 E09F EF25 D964 84AC

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
-- Albert Einstein