[Talk-cz] Hromadná kontrola relací

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Pátek Duben 24 20:12:09 UTC 2015

Ahoj,

Dne Pá 24. dubna 2015 16:17:38, Václav Kubíček napsal(a):

> Potřeboval bych to pro pěší turistické trasy, nejlépe po okresech.
> Je nějaká jednoduchá možnost jak to rozběhat doma?

pokud nemáš doma rozběhanou databázi s mapovými daty, tak, myslím,
*jednoduchá* možnost není. Vyžaduje to nainstalovat a zprovoznit dost software
(PostgreSQL, PostGIS, GDAL, PROJ, GEOS a ještě nějaké další podpůrné knihovny
- záleží na tvém současném vybavení).

Pěší turistické trasy by neměl být problém vyrobit (po okresech). Co je to
turistická trasa? To je relace type=route,route=hiking?

Myslím, že tyto relace by neměly mít díry, ale mají, protože jsou nekompletní.
Zato ocásky, myslím, jsou OK - existují na trasách různé odbočky a zacházky.

--
Petr