[Talk-cz] Hromadná kontrola relací

Václav Kubíček vase.k na centrum.cz
Úterý Duben 28 06:38:24 UTC 2015

Ano, odbočky by měly být samostatné relace.

"Ocáskem" myslím, když existují 2 různé spojené cesty (např. track a path), obě jsou členem relace a někdo omylem jednu cestu protáhne. Ale to by snad algoritmus měl pochopit jako přerušení...

Vašek

> Od: Lukas Novotny <lenochod na tiscali.cz>
> Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
> Datum: 26.04.2015 20:24
> Předmět: Re: [Talk-cz] Hromadná kontrola relací

Dne 24. dubna 2015 22:12 Petr Vejsada <osm na propsychology.cz <osm na propsychology.cz>> napsal(a):
Ahoj,

Dne Pá 24. dubna 2015 16:17:38, Václav Kubíček napsal(a):

> Potřeboval bych to pro pěší turistické trasy, nejlépe po okresech.
> Je nějaká jednoduchá možnost jak to rozběhat doma?

pokud nemáš doma rozběhanou databázi s mapovými daty, tak, myslím,
*jednoduchá* možnost není. Vyžaduje to nainstalovat a zprovoznit dost software
(PostgreSQL, PostGIS, GDAL, PROJ, GEOS a ještě nějaké další podpůrné knihovny
- záleží na tvém současném vybavení).

Pěší turistické trasy by neměl být problém vyrobit (po okresech). Co je to
turistická trasa? To je relace type=route,route=hiking?

Myslím, že tyto relace by neměly mít díry, ale mají, protože jsou nekompletní.Zato ocásky, myslím, jsou OK - existují na trasách různé odbočky a zacházky.
Klasická turistická (žlutá) značka bez ocásků je kct_yellow=major kdežto např. odbočka
na vrchol (ocásek ale správně) by bylo kct_yellow=peak.

Lukáš

--
Petr