[Talk-cz] mapové podklady pro tisk

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Duben 28 12:04:59 UTC 2015

Ahoj,

---------- Původní zpráva ----------
Od: Kobík Martin <martin na kobik.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 28. 4. 2015 13:39:00
Předmět: [Talk-cz] mapové podklady pro tisk

"

Zdravím,

již chvilku se snažím sledovat dění kolem OSM a jejich použití.

1/ Rád bych data použil pro můj projekt, ale než vše nastudovat radši bych
spolupracoval s někým s komunity kdo poradí, případně zajistí, jak stáhnout
data mapy vhodné jako tiskové podklady na informační tabule o velikosti
území cca 50 × 60 km.

"

Mám pocit, že něco kolem tisku se tu docela nedávno probíralo a jediné co si
z toho pamatuji je, že to je docela věda, to všechno rozběhat. Taky záleží,
jaký typ mapy potřebuješ - obecnou, turistickou...

Existují na to různé nástroje: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OSM_on_
Paper

"

2/ Našel by se někdo, kdo dokáže pomoci nahradit - překódovat na stránkách
původně použité maps google na OSM?

"

Sice jsem to nikdy nedělal, ale dle tohoto příkladu [1], stačí do současného
google maps kódu přidat OSM vrstvu. Případně se mrknout na Leaflet nebo
OpenLayers [2]

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Google_Maps_Example

[2] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Deploying_your_own_Slippy_Map

Díky