[Talk-cz] Hromadná kontrola relací

Václav Kubíček vase.k na centrum.cz
Čtvrtek Duben 30 11:26:51 UTC 2015

 Z overpass api bych to ještě získal, ale trochu se obávám, že se zadrhnu na postprocesu...
Je tu ještě možnost, že by Petr soubor pravidelně aktualizoval :)
Tímto bych mu chtěl také poděkovat za pomoc.
Vašek

Dne 24.4.2015 v 22:12 Petr Vejsada napsal(a):
> Ahoj,

> pokud nemáš doma rozběhanou databázi s mapovými daty, tak, myslím,
> *jednoduchá* možnost není. Vyžaduje to nainstalovat a zprovoznit dost software
> (PostgreSQL, PostGIS, GDAL, PROJ, GEOS a ještě nějaké další podpůrné knihovny
> - záleží na tvém současném vybavení).

Cus, jeste by tu byla dalsi moznost, vyuzit overpass api. To by samo o
sobe melo umet celkem dost, byt dokumentace je takova vselijaka. A dal
se da zkoumat primo ziskane XML. Ale vykonostne to samozrejme nebude
zadna hitparada + bude treba si algoritmus napsat nebo vyuzit nejakou
knihovnu.

Na nejaky zakladni obcasny zjistovani to asi bude radove jednodussi
rozchodit.