[Talk-cz] Čištění turistických tras v OSM

lukasmi na volny.cz lukasmi na volny.cz
Úterý Srpen 4 13:04:31 UTC 2015

Zdravim, chtel jsem se zeptat, jestli nemame nejake udelatko na spojovoni relaci, zrovna jsem pokracoval ve znaceni jedne jiz existujici jsou tam jeste rozmalovane jine useky. Rucne preklikavat v josm, ve kterem maluji,  z jedne do druhe se mi moc nechce.

Co jsem si jiz drive vsiml, neni to jediny pripad, a dost by to mozna ulehcilo praci a vubec prehlednost.

Dik
L.