[Talk-cz] mapa s popisky

vrs na email.cz vrs na email.cz
Pátek Srpen 7 17:48:14 UTC 2015

Zdar, tak jsem to zkoušel a fakt se nic neobjeví...
Nicméně, pokud na převod z formátu OSM do SpatiaLite použije místo tvého
kroku

  Vektor => OpenStreetMap => Importovat topologii z XML => Vstupní soubor co
jsem stáhnul, OK

raději utilitu ogr2ogr, tak to vypadá použitelně. Konkrétně podle kapitoly
Preparing the data for QGIS návodu

  http://planet.qgis.org/planet/tag/osm/

jsem zkoušel jsem něco jako

  ogr2ogr -f "SQLite" -dsco SPATIALITE=YES -spat 14.4801 49.9612 14.4466
49.9464 test.db test.osm

a pak načetl do QGIS; data se objevila. Pak je třeba to ještě nějak
nastylovat, věřím, že to nějak půjde :-)

H.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Karel Volný <kavol na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 24. 7. 2015 11:05:56
Předmět: Re: [Talk-cz] mapa s popisky

"'hoj,

> nevím co přesně potřebuješ, ale možná QGis?

hm, tak množství tlačítek jsem se sice nezalekl, ale asi nějak nechápu jeho
filozofii nebo on nechápe, co po něm chci :-)

Zásuvné moduly => Spravovat a instalovat zásuvné moduly => OSMDownloader =>
Instalovat zásuvný modul

Vektor => OpenStreetMap => Stáhnout data

Rozsah Manuálně, zadám svůj výřez, soubor, OK

Vektor => OpenStreetMap => Importovat topologii z XML => Vstupní soubor co
jsem stáhnul, OK

Vrstva => Přidat vrstvu => Přidat vrstvu SpatiaLite
databáze to co mi vytvořil ten import
=> Připojit
+Také seznam tabulek bez geometrie
Ctrl+A jako vybrat úplně všecko
=> Přidat

Vrstva => Zobrazit všechny vrstvy

Vrstvy - vyberu třeba nodes, pravým myšítkem Přiblížit na vrstvu

a nic nevidím ... :-(

K.