[Talk-cz] Čištění turistických tras v OSM - fotky ukazatelů

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Neděle Srpen 16 14:46:54 UTC 2015

Tak jsem chtěl nahrát několik fotek turistických rozcestníků z mého výletu Z
Lázní Bělohrad do Bílé Třemešné na uvedenou stránku http://old.
openstreetmap.cz/
Kliknu na vložit obrázek rozcestníku, vyberu fotografii, zaškrtnu data exif
a dám nahrát, objeví se hláška - nepodařilo se zjistit souřadnice z exif

Fotky však souřadnice mají, co mám tedy udělat mimo otrockého přepisu
souřadnic
Pražák

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Pisa <ppisa4lists na pikron.com>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 29. 7. 2015 10:41:17
Předmět: Re: [Talk-cz] Čištění turistických tras v OSM - fotky ukazatelů

"Zdravím,

fotky ukazatelů, ze kterých lze většinou přečíst reference,
lze zobrazit na

http://old.openstreetmap.cz/

Sbírání geotagovaných fotek řešil Michal Grézl.
Také jsem mu svojí sadu posílal.
Dále je mnoho fotek poslaných i do Wikimedia Commons.

Jinak k procházení tras a vůbec záznamům z pěších
cest krajinou rád pomohu. Ne že bych jednoznačně
šel na výlet jen kvůli mapování, ale často je
odbočka po nezmapované cestě vysloveně zpestřením
ať v mě méně známé oblasti nebo i v té dobře známé,
kde člověk objeví něco nového.
I se rád někdy projedu s někým dalším.

Mějte se pěkně,

Pavel