[Talk-cz] Čištění turistických tras v OSM - fotky ukazatelů

Butrus Damaskus butrus.butrus na gmail.com
Úterý Srpen 18 17:50:10 UTC 2015

Zdar!

Teď jsem se podíval na stránku a jsem dost znechucen tím, kolik je tam
trackerů. www.facebook.com, apis.google.com, ssl.gstatic.com, *.mqcdn.com,
www.paypalobjects.com. Tak teda nevím, jestli je tohle ještě svobodná
stránka. Můžu se zeptat, jestli Vám Google, Facebook atd. za to šmírování
platí, nebo to děláte z vlastní blbosti? (Znovu říkám, jsem dost znusen, že
se člověk nemůže spolehnout ani na komunitní weby, že nebude šmírován
velkými společnostmi...)

P.T.