[Talk-cz] Čištění turistických tras v OSM - fotky ukazatelů

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Úterý Srpen 18 18:53:07 UTC 2015

> Je to původní (nic moc) verze. Je v plánu ji předělat a rozcestníky
> přesunout jinam. Možná Wikimedia commons nebo Mappilary nebo ještě někam
> úplně jinam.

male doplneni, rozcestniky neni v planu nikam presouvat, je v planu
udelat export do jinych sluzeb

> Já zkoušel upload na Mappilary a následný export na Wikimedia commons.
> Rozcestníku jsem pak fotku přidal přes tag wikimedia_commons. Přijde mi fajn
> ji tam mít. Teď ještě, aby někdo podporoval zobrazení té fotky. Případně by
> to chtělo pouvažovat, jak těch fotek přidat více. Někdy jedna nestačí.

zobrazovadlo rozcestniku umi zobrazovat rozcestniky z commons, jen
musi byt spravne zarazene do kategorie.

> Osobně bych uvítal nějaký nástroj, který to nahraje přímo na wikimedia
> commons (a eventuálně i na Mapillary) a vyplivne mi text, který pak přidám k
> rozcestníku. A nebo ještě lépe - upravit wikipedia josm plugin, aby pracoval
> i s daty wikimedia commons.

presne tohle je v planu

--
Michal Grézl