[Talk-cz] Čištění turistických tras v OSM - fotky ukazatelů

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Pondělí Srpen 24 13:32:45 UTC 2015

> Náhrada už dávno je na https://tools.wmflabs.org/kmlexport/ (např.
> https://tools.wmflabs.org/kmlexport/?project=commons&article=Category:Hiking_and_footpath_fingerposts_in_Chomutov_District).

Jo to uz sem taky zjistitl, uz to zase funguje.

> [...]
> musel vymýšlet, kde že to zrovna je.
>
> Pomocí
> https://tools.wmflabs.org/kmlexport/?project=commons&article=Category:Hiking_and_footpath_fingerposts_in_the_Czech_Republic_by_region&l=0
> by se (snad) mělo stáhnout KML _všech_ rozcestníků pod touhle kategorií, ale
> to už samozřejmě není dobrý nápad dělat pro každého uživatele na straně
> klienta, ale chtělo by to tenhle soubor stáhnout třeba jednou denně na ten
> server a zpracovávat lokálně a servírovat příslušné rozcestníky automaticky.

No to by urcite slo. A funguje to. Pridam tam moznost zobrazit
vsechny, kmlexport by ale mohl umet bbox, kdyz uz umi rekurzi
kategorii. Automaticky ... se planuje az po prepsani cele veci pod
leaflet, nebo pod nejnovejsi verzi openlayers. Nicmene s moji reakcni
dobou to muze chvilku trvat.

hahaha btw: https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Rusty_hiking_guideposts_in_the_Czech_Republic