[Talk-cz] Turisticke trasy v okoli Rican, Chocerad a Sazavy [was Čištění turistických tras v OSM - fotky ukazatelů]

jzvc jzvc na tpfree.net
Středa Srpen 26 22:58:21 UTC 2015

Dne 26.8.2015 v 8:56 Pavel Machek napsal(a):

> No.. ono by bylo nejlepsi mit neco s mapou. Aspon jsem tam pridal
> sloupecek "oblast".
>
> 									Pavel

Cus, nemeli by ste lepsi tam dat odkaz na relaci?  Par jsem jich tam
doplnil.

Ovsem pokud koukam dobre
http://www.openstreetmap.org/relation/1741176#map=15/49.9527/14.7611 tak
ta zluta (prvni zaznam) zjevne existuje cela.

Akorat se vam to na mtbmap.cz blbe renederuje. A rozhodne to neni
cerstve, protoze ta relace je stara 4 roky.