[Talk-cz] Kam dávat rozcestníky

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Srpen 28 12:44:57 UTC 2015

---------- Původní zpráva ----------
Od: xkomczax na centrum.cz
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 28. 8. 2015 14:34:02
Předmět: Re: [Talk-cz] Kam dávat rozcestníky

"Ahoj,

oboje vidím to (a mapuji) stejně jak Vojta.

Řešení problému, který on nastínil, by bylo ve vytvoření schématu podobnému
zastávkám veřejné dopravy, kdy jeden bod (umístěný mimo cestu) značí
zastávku, druhý (umístěný na cestě) značí místo, kde autobus staví a oba
tyto body jsou v relaci. Akorát nevím, jestli by to nebyl zbytečný overkill.
"

Pak by tu ještě byla možnost spojit ty dva nody přes ref=.

Marián

"
xkomczax