[Talk-cz] [Pro Pražáky] Z Vinohradský do Rubešovy to nejde ... jak to namalovat?

Matěj Cepl mcepl na cepl.eu
Úterý Prosinec 1 21:25:00 UTC 2015

Včera mě OSMAnd poslala když jsem jel k Muzeu po Vinohradské
a chtěl zahnout směrem k náměstí Míru do Rubešovy (viz. značka
u http://osm.org/go/0J0lSyzb_?m= ), což je ovšem nemožné,
protože Rubešova nevede až k Vinohradské. Chtěl jsem to opravit
v mapě, ale když se na to koukám, tak si vlastně nejsem jist, co
tam je namalováno. Mohl by, prosím, někdo více mapování znalý
pomoci a namalovat to tam správně?

Děkuji,

Matěj

--
https://matej.ceplovi.cz/blog/, Jabber: mcepl na ceplovi.cz
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC

I must not fear. // Fear is the mind-killer. // Fear is the
little-death that brings total obliteration. // I will face my
fear. // I will permit it to pass over me and through me. // And
when it has gone past I will turn the inner eye to see its path.
// Where the fear has gone there will be nothing. // Only I will
remain.
  -- Dune