[Talk-cz] Import pobočky a bankomaty Česká spořitelna

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Prosinec 3 19:25:39 UTC 2015

Nikdo nic, asi všichni nakupují a chystají se na vánoce ;-)

Já mezitím udělal první verzi wiki stránky k importu: http://wiki.
openstreetmap.org/wiki/Import_%C4%8Cesk%C3%A1_spo%C5%99itelna (anglicky ;-)
)

Připomínky a opravy jsou vítány. Hlavně nevím, jakou licenci tam mám vlastně
napsat.

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 27. 11. 2015 9:49:23
Předmět: Re: [Talk-cz] Import pobočky a bankomaty Česká spořitelna

"
Ahoj,
přidal jsem.

Včera, dlouho do noci, jsem si hrál s POI importérem https://github.com/POI-
Importer/POI-Importer.github.io

Zkoušel jsem to na FM, vypadá to použitelně. Na mapě zobrazí data, která mu
předhodím přes geojson, přes overpass API pak dotáhne podobné objekty v
okolí toho bodu a zobrazí rozdíly v tagování. Po kliknutí se pak tento bod
objeví v josm, já si dotáhnu okolní data a můžu ty dva body spojit. Po
nahrání na OSM se změna okamžitě projeví v POI-importéru.

http://osm.kyralovi.cz/POI-Importer/#map=16/50.0848/14.4171&datasets=
CZCSbnk;CZCSatm

Jediný problém, na který jsem narazil je, že není ošetřen případ, kdy jsou
dva body na stejných souřadnicích. Pokud jeden bod sdílí pobočka a bankomat,
tak to jde řešit vypínáním vrstev, ale jak tam jsou dva bankomaty na sobě,
tak je problém.

Například: http://osm.kyralovi.cz/POI-Importer/#map=18/49.6991/18.2257&
datasets=CZCSbnk;CZCSatm
(zkuste vypnout jednu vrstvu)

Jen je škoda, že v těch gpx datech není nějaký jednoznačný identifikátor.

Marián