[Talk-cz] Tag "network" na pěších turistických trasách

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pátek Prosinec 4 12:54:22 UTC 2015

Ahoj, network jsem cast doplnoval rucne a neco poloautomaticky ja.
Neni to tak, ze network=nwn (national walking network) je JEN na
cervenych. Tahle znacka urcuje, jak moc je dana trasa mistni nebo zda
zasahuje do vice okresu/kraju resp. jinych celku. Velmi podobne plati
pravidla pro cyklotrasy - ncn,rcn,lcn - national cycle network,
regional, local.

Obecne by tedy asi melo platit, ze:

nwn -> kct_XXX=major (ale nekdy jsou major i mensi, kratke apod, pak
to muze byt i rwn,lwn)
lwn,rwn -> peak, spring, interesting_object, local, learning, ruin atd.

tak jako jsem nedavno psal u destination(s), nejsem si vedom realneho
vyuziti, i kdyz tady si ho dokazu i celkem predstavit.

Bye