[Talk-cz] Tag "network" na pěších turistických trasách

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pondělí Prosinec 7 08:28:26 UTC 2015

Cyklo jsem zatim neresil vubec. Ale pokud je pravda co pises (zdroj?),
tak by to bylo super, slo byt to automatizovane zkontrolovat
(OsmHiCheck).
Jsme schopni to tedy nejak potvrdit?

Jinak prosim reakce na ty non-major turisticke at se neresi moc veci
naraz, pak je v tom gulas.

Diky