[Talk-cz] Tag "network" na pěších turistických trasách

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Sobota Prosinec 19 10:47:46 UTC 2015

Dne 7. prosince 2015 15:06 Václav Kubíček <vase.k na centrum.cz> napsal(a):
> Pro cyklotrasy jsou pravidla jasně daná na wiki a kontola je jednoduchá.
>
> Např. zde:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/cycle_ways
> a nebo zde:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Czech_Republic/OTM_zna%C4%8Dkov%C3%BD_kl%C3%AD%C4%8D
>
> Tj.:
>
> ncn pro cyklotrasy KČT 1., 2. a 3. třídy,
> rcn pro 4. třídu,
> lcn pro různá místní značení
> +
> icn pro Eurovelo - mezinárodní trasy.

Ahoj,

zadne dalsi reakce tak si dovolim shrnout.
- lokalni trasy jsou bez namitek, vyse uvedene schema je aktualne v
kontrolach OsmHiCheck aplikovano
- cyklotrasy jsou jasne dane, kontrola byla do OsmHiCheck doplnena,
zatim se vsak aplikuje pouze na relace dle tagu kct_XXX=bicycle, tj.
realne jen 3 v CZ. Rozsireni na normalni cyklotrasy provedu pozdeji
jak bude chvilka.
- zbyvaji kct_XXX=major:

Rad bych tedy vyvolal nejakou diskusi nad exaktnimi pravidly
oznacovani - tj. podle delky trasy, tim ze prochazi vice nez X okresy
apod. Dovedu si predstavit neco takoveho (vykopavam, rozhodne netvrdim
ze je to idealni nebo final):

lwn: delka < 10km
rwn: delka > 10km, prochazi min. 2 okresy
nwn: delka > 50km, prochazi min. 2 kraji/3 okresy apod.

Zaroven jeste pripominam diskusi o destinations. Rad bych s tim taky
neco provedl, nelibi se mi
- extremni podoba s naprosto nesouvisejicim tage destination
- dle OsmHiCheck je velka cast dnes nevyplneno, resp. kdyz tak ne
podle pravidel (oddeleni strednikem, upozornoval tusim Marian v listu
pred nejakou dobou)

moznosti:
- nepouziva se, zrusit (asi ne, i kdyz o realnem vyuziti se mi
nepodarilo sehnat zadne info)
- ma smysl, prejmenovat na neco jine s nekoliznim nazvem
- kolizi prezijeme, lidi to budou zadavat blbe (kontrola?), verifikace
zapisu a (polo)automaticka korekce na spravny tvar (se stredniky)

Diky za komentare.