[Talk-cz] Render nového dopravného schématu Was: Zeleznice CR

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Prosinec 20 11:52:59 UTC 2015

Dne 19.12.2015 v 17:35 jzvc napsal(a):

> Hou hou hou ... ;D
>
> Dalsi smery co se tyce mapovani zeleznic by asi mohly byti nasledujici:
>
> Tzv "nove" schema znaceni stanic a zastavek. Bohuzel, presto ze je v
> platnosti uz peknych par patku (Vote end: 2011-04-20), tak reneder
> mainpage osm jej uspesne a zcela ignoruje.

No tohle mne taky štve. Začal jsem tagovat autobusové zastávky novým
schématem a pokud vynechám highway=bus_stop, tak se zastávka na dopravní
mapě nevykreslí.
Navíc, dopravní mapa není od OSM, ale z http://www.thunderforest.com/ .
Je to closed source a nikde jsem nenašel, jestli se ten styl ještě
vyvíjí a zda je v plánu podpora nového schématu.

Nemáte někdo více informací?