[Talk-cz] Fwd: Vandalismus v důsledku výuky Informatiky u vás na škole

Jose Riha jose1711 na gmail.com
Úterý Prosinec 29 09:17:47 UTC 2015

moja skusenost s dwg: cca po tyzdni odpoved: porieste si to v ramci vasej
miestnej/narodnej osm komunity. neviem, mozno sa to uz zlepsilo. proti
otvorenosti nic nemam, ale mozno by starsi "kluci" mohli dostat do ruky
nastroj, ktorym by pri vylozene destruktivnych editoch, mali moznost
napriklad zabanovat usera takpovediac okamzite.