[Talk-cz] Trasy KCT - tag destination(s)

Václav Kubíček vase.k na centrum.cz
Úterý Prosinec 29 22:03:26 UTC 2015

Já bych byl pro tento tag zrušit a přesunout do jiného tagu např. "note", kde je celkem často využíván a i duplikován nebo do "description" což jsem zahlédl v okolních zemích.

Vašek

Zaroven jeste pripominam diskusi o destinations. Rad bych s tim taky
neco provedl, nelibi se mi
- extremni podoba s naprosto nesouvisejicim tage destination
- dle OsmHiCheck je velka cast dnes nevyplneno, resp. kdyz tak ne
podle pravidel (oddeleni strednikem, upozornoval tusim Marian v listu
pred nejakou dobou)

moznosti:
- nepouziva se, zrusit (asi ne, i kdyz o realnem vyuziti se mi
nepodarilo sehnat zadne info)
- ma smysl, prejmenovat na neco jine s nekoliznim nazvem
- kolizi prezijeme, lidi to budou zadavat blbe (kontrola?), verifikace
zapisu a (polo)automaticka korekce na spravny tvar (se stredniky)