[Talk-cz] Špatně vložené rozcestníky (old.openstreetmap.cz) - jak to opravit?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Prosinec 30 09:35:57 UTC 2015

Ahoj,
tak jsem teď zase přidával pár rozcestníků. Naklikávání souřadnic,
zadání REF i odezva během nahrávání funguje skvěle. Takže zase pár
námětů na vylepšení ;-)

1) Okno na přidávání rozcestníků by si mohlo pamatovat autora - po novém
otevření tam vždy mám "autor" a musím to přepsat

2) Když si to okno otevřu, tak by se mohl výřez mapy sesynchronizovat s
aktuální polohou - takhle si najdu místo, kam chci rozcestníky přidávat,
mrknu, jestli tam už náhodou nejsou, pak otevřu okno na přidání a mapa
pokaždé ukazuje někam k Praze. Pokud nemám souřadnice v exifu, musím
znova hledat místo, kde chci přidávat.

3) K čemu přesně je to pole "Poznámka"? Co si tam můžu poznamenat?

4) Zobrazení rozcestníků - když kliknu na své jméno, hodí mně to na url
http://api.openstreetmap.cz/table/name/<id_rozcestníku> a stránka
zůstane prázdná. Musím to přepsat na
http://api.openstreetmap.cz/table/name/mkyral abych viděl své rozcestníky.

Marián