[Talk-cz] Licence OSM

Michal Pustějovský Michal.Pustejovsky na seznam.cz
Neděle Únor 15 15:36:28 UTC 2015

"Ahoj Honzo,

sledujes to? Martin

--
Martin Landa
http://geo.fsv.cvut.cz/gwiki/Landa

Nesleduju, jen jsem si četl zprávu o tom webu na Aktuálně.cz a tak jsem na
to vše přišel.

"...

Ha opravdu,
teď jsem tam klikal více a v pravém spodním rohu je malé "i" a na to
když se klikne tak se zobrazí klasické
(c) OpenStreetMap contributors
s odkazem na
http://www.openstreetmap.org/copyright

Což sice asi není zrovna hrdé přiznání autorství, ale asi je to právně v
pořádku.

Mirek
"

Jestli je to tedy v pořádku, tak se omlouvám. Myslel jsem si, že "(c)
OpenStreetMap" musí být vždy v dolním rohu a nikde jinde.

Michal

""