[Talk-cz] ŘOPíky

Petr Slavíček, Bc. pslavicek na seznam.cz
Čtvrtek Únor 26 08:37:42 UTC 2015

Ahoj, včera NAIMPORTOVÁNO.
Malá statistika:
Zdroj databáze: rop-1.0.0.gip ze dne 2013/12/05 19:52
Stavy:
nepostaven    37
neznamo    2
postaven, dochovan    4986
postaven, neznamo    1
postaven, poskozen    126
postaven, rozvalen    614
postaven, zahlazen    2358
postaven, znicen    1408
------------------------------------
Celkem objektů: 9532

Importováno celkem 5727 se stavy:
'postaven, dochovan','postaven, neznamo','postaven, poskozen','postaven, rozvalen'

Níže uvedený příklad je zde:
http://www.openstreetmap.org/node/3371258109

Duplicity byly řešeny ručně (odhadem 5-7%) s tím, že původnímu objektu byly dány nové souřadnice a atributy dle ropik.net. Asi u cca. 5 objektů byla vzdálenost větší (odhadem více jak 50m) - ty jsem nechal jako duplicitní. Musím ještě udělat kontrolní součty.

Ještě se mi moc nelíbí název
name:M1/36/A-160
(stavební úsek, poř. č., typ)
Na jihu u Slavonic bylo nejvice duplicit, a tam bylo "Bunkr A-160", což je zase málo informací. Pokud bude nějaký zájem, tak to změním, např:
name:M1/36
pillbox_type:A-160

Co se týče area: Nebyla předmětem importu, ale je součástí databáze (jen čtverec). U některých řopíků v osm byla vyplněna z katastru. Asi bych se jí nezabýval.

Petr

PS: je blbý, že databáze je 2 roky stará, ale bylu doplněny ref:ropik.net: id pro pozdější aktualizace, nejlepší by byla databáze přímo z ropik.net