[Talk-cz] ŘOPíky

Petr Slavíček, Bc. pslavicek na seznam.cz
Pátek Únor 27 11:17:41 UTC 2015

Jarní prázdniny jsou v průběhu února až dubna, navrhuji, aby se důležitá
rozhodnutí v tomto období neřešila, zvláště ne, když mají v Brně jarní
prázdniny-další jsou 29.2.-6.3.2016.  Dále aby se neřešila v období
červenec, srpen, začátek září, prosinec (sháníte dárky), a leden, to se
podává daňové přiznání z nemovitosti, také jsem zapoměl na DPH každý měsíc.
Nic jste se mnou nediskutovali. Další věci budu dále dělat sám, dle svého
nejlepšího vědomí a svědomí, bez Vaší konzultace, kdy neporadíte, ale
vytýkáte. Děkuji za nespolupráci a z tohoto fóra odcházím.
Petr
PS: mám v plánu dodělat označení žel. přejezdů, tak abysme si nelezli do
zelí. Dík
PSS: pokud má někdo pocit, že jsem mu přemístil node s řopíkem, tak má
původní ID

---------- Původní zpráva ----------
Od: Karel Volný <kavol na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 27. 2. 2015 11:41:09
Předmět: Re: [Talk-cz] ŘOPíky

"Dne Pá 27. února 2015 11:20:52, hanoj napsal(a):

> *** Je vhodne nechat na dulezita rozhodnuti jako import klidne 14 dni.
> To jsme myslim s tebou jednou diskutovali... Je tak neprekonatelne?

FTR, tady v Brně jsou teď jarní prázdniny

spousta lidí je tedy tento _celý_ týden na dovolené

přinejmenším někteří z nich vůbec bez přístupu k Internetu, a u těch, co
přístup mají, bych si dovolil vyjádřit pochybnosti o ochotě a vůbec volném
čase k řešení věcí z mailinglistů

(ostatně i pokud jsou lidé doma, mohu jen závidět, pokud je na tom někdo tak

dobře, že si může dovolit, aby u něj OSM mělo každodenně vyšší prioritu
nežli
třeba daňové přiznání, které pomalu klepe na dveře, apod.)

K.