[Talk-cz] Hromadná úprava tagu

Michal Pustějovský Michal.Pustejovsky na seznam.cz
Sobota Leden 3 22:29:53 UTC 2015

To záleží na situaci, může to být oboje. Nemohl bys nám ten objekt ukázat
např. na ortofoto?

---------- Původní zpráva ----------
Od: rattsnake na gmail.com
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 3. 1. 2015 23:19:47
Předmět: Re: [Talk-cz] Hromadná úprava tagu

"Dne 3.1.2015 v 23:10 Martin Švec - OSM napsal(a):
> Ahoj,
>
> pro změny na malém území stačí v JOSM vybrat víc objektů současně. Pak
> můžeš editovat jejich tagy hromadně přímo v okně pro úpravu tagů. Při
> změně tagu ti nabídne i přehled zastoupených hodnot ve výběru. Když se
> to zkombinuje s funkcí "Hledat (Ctrl-F)" [1] a pro přehlednost s
> filtry [2], dají se tím rychle dělat psí kusy na stažené oblasti.
>
> Akorát si vždycky dej dobrý pozor co máš vybráno. Proto je lepší
> vybrat objekty přes funkci "Hledat" a co nejpřesněji specifikovat
> jejich vlastnosti, než vybírat ručně myší nebo Shiftem. Dá se to i
> [...]
Ještě jeden malý dotaz ohledně objektů a ruian pluginu: je stále dobrá
praxe nechat budově tagy např. building industrial a zvlášť na nod dát
power=substation místo obojího na budovu...Jen abych nedělal bordel v
mapě. Dost nachazím tag power=substation na celémobjektu, což mi i s
ohledem na mapy a vyhledávání v nich (např. osmand) přijde jako méně vhodné.
Díky ještě za tuto malou radu.
Pavel