[Talk-cz] Snizovani kvality dat pri importu RUIAN/LPIS

Petr Souček soucekp na atlas.cz
Pondělí Leden 19 15:02:16 UTC 2015

Dobrý den, napište mi prosím lokalitu, nechám to prověřit na příslušném
katastrálním pracovišti. Děkuji Petr Souček

-----Original Message-----
From: Martin Janda [mailto:jandam na crcdata.cz]
Sent: Sunday, January 18, 2015 9:53 PM
To: talk-cz na openstreetmap.org
Subject: Re: [Talk-cz] Snizovani kvality dat pri importu RUIAN/LPIS

Zjistil jsem ze v RUIAN jsou spatne zenesene garaze. Misto toho aby uzivatel
Salamander nahlasil chybu naimportoval chybne polygony se spatnym tagovanim
aniz by zkontroloval skutecny stav. Polygony garazi pred jeho zmenami byly
spravne.
  Jiz jsem mu poslal zpravu (nevim jestli zareaguje). Navrhuji provect
revert na jeho changesety a nareportovat  problem do RUIAN.

 Dekuji
Martin