[Talk-cz] Czech hiking preset v JOSM, klíč complete

Tomas Janousek tomi na nomi.cz
Sobota Červenec 4 08:45:58 UTC 2015

Ahojte,

chci se zeptat, jaký je význam klíče complete, který v tomto presetu je u
všeho. Nikde na wiki k tomu není vysvětlení a když srovnám globální a české
taginfo, zhruba polovina výskytů je u nás. Mám navíc důvodné podezření, že
většina výskytů je důsledkem toho, že je to v tom presetu, a to navíc s
překlepem "defualt" namísto "default".

Pokud teda mám pravdu v tom, že většina výskytů je tam omylem, navrhuju to v
tom presetu změnit, a jelikož jsem nepřišel na to, jak do default napsat
unset, aby to fungovalo, tak jsem to prostě obalil . Moje navrhovaná podoba
presetu je tedy toto: http://store.lisk.in/tmp/Presets_Czech_hiking-preset.xml
(dovolil jsem si opravit whitespace, takže kdyžtak diff -w).

No a pak by to teda ideálně chtělo zdokumentovat ten tag na wiki a nějak
vymyslet, jak se zbavit těch tisíců výskytů. :-)

(Tenhle text jsem psal 19.5. přímo uživateli vrabcak, který je uveden jako
autor toho presetu, ale neodpovídá mi, tak třeba bude vědět někdo tu. Tím
pádem se rovnou zeptám, jak se to případně mění — stačí to změnit na wiki JOSM
a to může udělat každý, nebo je to jinak?)

Díky.

--
Tomáš Janoušek, a.k.a. Pivník, a.k.a. Liskni_si, http://work.lisk.in/