[Talk-cz] KČT (Re: WeeklyOSM CZ 257)

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Červenec 8 21:50:24 UTC 2015

Dne 8.7.2015 v 21:39 Michal Grézl napsal(a):

> <mailto:mkyral na email.cz>>:

>     Mimochodem, tak mně napadá, při současné slabé znalosti angličtiny
>     u většiny české, moravské a slezské populace, nebylo by možná od
>     věci zaregistrovat si doménu s českým překladem openstreetmap
>     (nechci to tady psát přímo - nevím jak fungují doménoví spekulanti
>     a ta doména je teď volná (že by paranoia?)), přesměrovat ji na
>     openstreetmap.cz <http://openstreetmap.cz>. Třeba by to pomohlo
>     většímu rozšíření povědomí o OSM.
>

> pokud se nenajde nekdo ochotny obetovat 200kc tak ja tu domenu klidne
> koupim a udelam to presmerovani:)

> [...]

Už jsem chtěl napsat, že nejprve musí mít na openstreetmap.cz zájem, ale
jak tak koukám na tvou patičku, tak první body by byl splněn :-D
No a pak by to chtělo nejaký nápad, jak ji co nejlépe využít. Nějakou
"reklamní kampaň". Aby se to dostalo do povědomí lidí. Přiznám se, že
tady mne nic nenapadá. Možná nějaké vtipné video na youtube.