[Talk-cz] Seznam zastávek hromadné dopravy od dopravců nebo správců integrovaných systémů

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Červenec 9 18:02:08 UTC 2015

Dne 9.7.2015 v 18:24 Ladislav Nesnera napsal(a):
> Pokud jde o Brno, tak s novým vedením, ale mnohé asi šlo už dříve,
> chtějí jít cestou - co lze zveřejnit, ať je veřejné. Jen to nejde ven
> tak rychle, jak by sami chtěli.
>
> Pokud jde o praktické zkušenosti, tak bych doporučil Martina Čežíka.
> Jeho loňská přednáška <https://www.openalt.cz/2014/events.html#67> na
> OpenAltu je poučná i zábavná. (Teda alespoň já si jí užil). Mnoho
> štěstí. Už se těším na mapu, kde budou vidět jednotlivá vozidla v
> pohybu, jako lidé na mapě Bradavic ;-)

Cus, ta mapa uz existuje, jen pro ni nejsou data ... a ty (hypoteticky)
budou, pokud mi skleroza slouzi, za cca 2-3 mesice?

http://tracker.geops.ch/?z=16&s=1&x=830444.3142&y=6712996.3215&l=transport

Pocitam ze jakmile data budou, nemel by byt problem pozadat o jejich
zahrnuti.