[Talk-cz] Import studánek

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Neděle Červenec 12 11:30:28 UTC 2015

Ahoj,

ano, všiml jsem si, že souřadnice se mnohdy dost liší. Někdy jsou to i takové
jevy, jako že v studánka v estudanky a OSM je pokaždé na jiné straně potoka či
cesty :-(

Udělám pak srovnání a pošlu provozovatelům estudanky souřadnice, jaké jsou v
OSM, ovšem usuzovat, že v případě rozdílu je to v OSM vždy správně a v
estudanky vždy špatně dost dobře nejde...

--
Petr