[Talk-cz] Josm Preset - Stromy // Hlasová komunikace OSM CZ komunity

Petr Schönmann pschonmann na gmail.com
Neděle Červenec 12 18:23:13 UTC 2015

Ahoj,

Udělal jsem jen takové lehké přednastavení pro JOSM. Stromy, které můžete
potkat v ČR. Vycházel jsem z dokumentu
http://orjpha5.laddobar.cz/docs/na-miru/seznam_rostlin_a_stromu.doc

Připomínky vítány, editace souboru téže.
Přednastavení lze zkouknout na
https://josm.openstreetmap.de/wiki/Presets/Trees
odkaz pro JOSM
https://josm.openstreetmap.de/josmfile?page=Presets/Trees&preset

PS: v josm je již přednastavení v seznamu ke stažení ale z nějakého důvodu
píše mě neznámou chybu o parsování. Když stahujete odkaz výše ( bez zip )
jede ok. Asi se čeká až se uloží aktuální verze do nového zipu.

Další věcí co mě napadla k propagaci OSM, je hlasová komunikace. Využil
jsem proto uživatelsky příjemné Zello (https://zello.com/home/) a založil
kanál Openstreetmap CZ - https://zello.com/channels/k/d2TxV
Zatím tam úspěšně idluju sám :) Tak pojďte pokecat.