[Talk-cz] mapa s popisky

Karel Volný kavol na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 23 12:26:17 UTC 2015

zdar,

> Tak, zcela jistě by takovou věc šlo naprogramovat v Leafletu

viz odpověď na jiném místě threadu

> nebo OpenLayers...

hmm, KML example se mi líbí, že bych si požadované cesty připravil a
vyexportoval třeba v Merkaartoru a jenom mu podhodil svůj datový soubor

jen tam teda nevidím, jak si napsat tu legendu, ale to bych kdyžtak připlácl
staticky

jenže když jsem zkoušel Export map example, tak mi to žádnou mapu ke stažení
nevygenerovalo

tak asi zase nic, do debugování tohoto se mi vůbec nechce :-/

K.