[Talk-cz] Na Ovoce

Petr Schönmann pschonmann na gmail.com
Neděle Červenec 26 11:41:58 UTC 2015

Ahoj OSMáci !
narazil jsem na pěkný projekt https://na-ovoce.cz/ . Snaží se mapovat kde
co kvete, roste dá se sníst, usušit. Jako podklad používají OSM. Nicméně
data nejsou přímo v OSM, ale kreslí si je pro sebe. Napadla mne myšlenka
těmito daty disponovat přímo v OSM a oni by je pak mohli přes nějaké své
API vykreslovat. Dotázal jsem se tedy jestli nechtějí svá data sdílet viz
https://www.facebook.com/naovoce/posts/10153519583339828
Reakce je kladná a potěšila. Nicméně nemám zkušenosti se "synchronizacemi"
dat OSM<>NEJAKAJINADB jsem jen pouhý mapper a osm evangelista :D
Jestli to někoho zajulo, můžete jim napsat. Myslím že by to mohla být
zajímavá spolupráce a taková data v OSM nejsou k zahození.

Pěkný den.